4. helmikuuta 2009

Olutta on!

Kuten se muinainen mainoskin sanoi.

Minä join tänään synnillisen hyvää siideriä lähikapakassa, olutta melkein lähimmässä, pastista (yök!) ja tequilaa kotona ja nyt olutta... ja silti olen yksin. M sammui ensin, J juuri äsken, minä olisin ollut valmis vaikka mihin seikkailuihin, myös yöhousut jalassa.

On silti ehkä parasta, että on kavereita, joille voi avautua myös pyjamassa puolikuntoisena. Tukkaani ei kenenkään kuitenkaan tarvitse pidellä.

Miksiköhän synnit maistuvat kaikkein parhaalta?

2 kommenttia:

  1. Univelka otti omansa :( Havahduin tuntia ennen varsinaista herätysaikaa siihen, että "mulla ei ole tyynyä", "maistuupa pahalta" ja "taisin nukahtaa kesken lauseen". Sorry!

    Ens viikolla jatketaan. Oon varmaan yhä krapulassa.

    VastaaPoista
  2. Omasta kokemuksesta kaikki synnit eivät maistu hyvälle. Tosin ymmärsin vinkin: mulle ei popcornia. Tulipa turbohuuhdeltua nenäontelot.

    J joutuu pitämään munkin puolesta ääntä sitten kolmen viikon päästä, kun sain sattumalta viikon verran töitä. Mutta vielä pari viikkoa voidaan rellestää.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!